dilluns, 16 de març del 2020

INFANTIL: El Rock dels Dinosaures!

Hola nois, noies i famílies d'infantil!

Per tal que aquests dies no es facin tan llargs us proposo que repasseu la dansa que estem fent a la classe de música relacionada amb el projecte dels DINOSAURES. 

A continuació teniu la descripció dels passos així que...TOTS A PUNT PER BALLAR!

1. LARA LA LARA LA LA: Ens agafem les mans en forma de rotllana i donem voltes caminant ben agafats. (Cada vegada que soni aquesta part farem els mateixos passos)

2. JO SÓC UN DINOUSAURE QUE TINC EL COLL MOLT LLARG, UNA CUA MOLT FORTA I CARA D'ENFADAT!: Ens toquem el coll amunt i avall, fem la forma de la cua i aixequem els braços com forçuts i, finalment, fem cara d'enfadats amb els braços creuats.

3. SI JA SAPS COM EM DIUEN PREPARAT PER BALLAR, ALÇA BEN ALT LES MANS I BOTA FINS AL CEL: aixequem lentament les mans i ens preparem per saltar amb els braços i les mans ben amunt com si fos un concert de rock!

4. ÉS EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES!: ballem amb les mans aixecades i saltant!

5. QUI SÓC? Cridem ben fort el nom del dinousaure: DIPLODOCUS!

6. JO SÓC UN DINOSAURE AMB TRES BANYES AL CAP, QUE MENJA MOLTA HERBA I SEMPRE VA MUDAT: fem tres banyes al cap amb els dits, el gest de menjar i per últim com si ens poséssim una corbata.

7. SI JA SAPS COM EM DIUEN ESTÀS ESPAVILAT, POSA LES MANS AL TERRA I COMENÇA A CAMINAR: a poc a poc posem les mans al terra.

8. ÉS EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES!: caminem com un dinosaure

9. QUI SÓC? Cridem ben fort el nom del dinousaure: TRICERATOPS!

10. JO SÓC UN DINOSAURE MENUT I MOLT SABUT, QUE TINC UNA UNGLA LLARGA I CORRO MÉS QUE TU: ens ajupim i ens allarguem la ungla, finalment senyalem a un company.

11. SI JA SAPS COM EM DIUEN NO SIGUIS UN COVARD, POSA'T A CÓRRER RÀPID PERÒ SENSE EMPENTAR: Tots preparats per córrer (aneu avisant als nens!)

12. ÉS EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES!: correm fins que s'acabi l'estrofa i tornem a la rotllana.

13. QUI SÓC? Cridem ben fort el nom del dinousaure: VELOCIRAPTOR!

14. JO SÓC UN DINOUSARE DE FAMÍLIA REIAL, LES DENTS BEN ESMOLADES PER MENJAR MOLTA CARN: els posem una corona, ens assenyalem les dents i fem veure que ens mengem una cuixa de pollastre.

15. SI JA SAPS COM EM DIUEN SAPS QUE FAIG MOLTA POR, OBRE BEN GRAN LA BOCA I FES UN CRIT BEN FORT!: fem cara d'espantats, obrim la boca molt gran i ens preparem per cridar.

16. ÉS EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES, EL ROCK DELS DINOSAURES!: Cada vegada que acaba la frase cridem molt fort. És important que els nens us mirin per saber quan han de cridar i quan han de callar.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada